Merhabalar 2 saat olacak vajina üstünde iğnelenme kramp yaşadım ayağa kalkamadım çok kötü bir ağrı şimdi tekrar hafif olarak sol yumurtalığımda ağrı hissediyorum iğne batması gibi adet olunca olur bazen öyle bir şey 30 haftalık olduk böyle birşeyle karşılaşan var mı