mbt34 Merhabalar, gonal f kullanıyorum. Her akşam 6 7 arasında vurmamı söyledi doktor. Bugünlük iğneyi daha erken 3-4 gibi yapsam sıkıntı oluşturur mu, doktora sorma durumum yok tecrübesi olan varsa diye sormak istedim.
Gurbetcigelin mbt34 her gün aynı saatte olması gerek. Ben iğne saatinde dışarıdaydım yanıma aldım yine de vurdum, saati saatine yap canım.
LETHE Ayni saate vurulmasi gerekiyor yarim saate kadar sorun olmaz demişlerdi ama seninki erken oluyor saatinde yapmalisin