Nissanne Merhaba 5 + 3 günlük gebeyim kasık ağrım varok korkuyorum sizce normal mi aramızda yaşayan var mu ?
Epifenomen Nissanne merhaba canım, evet normal bebeğin rahme yerleşiyor hayırlı olsun en ufak bir kan lekesi dahi görürsen mutlaka doktora git ihmal etme😌
BNNRTNCKLC Nissanne Normaldir canım rahim büyüyor 🙂 kanaman ve aşırı dayanılmayacak bir ağrın olmadığı sürece korkma 6+2 yim benimde kasık ağrım var vücut kendisini hazırlıyor içini ferah tut sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻
Nissanne BNNRTNCKLC çok teşekkür ederim içimi rahatlattın kanamam yok sadece kasık ağrısı var.İnşallah sağ salim kucağımıza alırız ❤️🤰
Melisahinn BNNRTNCKLC 6+1 im bende 🤭 ne durumdasınız kalp atışını falan duydunuzmu yada randevunuz ne zaman
BNNRTNCKLC Melisahinn 6 Kasım da randevum biraz geç istedim randevuyu 7. Ve 8. Hafta da kalp atışı daha net duyuluyor ❣️
Nissanne Melisahinn hayır duymadım ve kasık ağrımın sebebi kum düşünüyormuşum monurol verdi. Ultrasana girdim kese gözüktü ama kalp atışı henüz yok dedi
Melisahinn BNNRTNCKLC evet mantıklı ama ben sabredemedim ilkinin kalp atışını duyamamıştık gelişimi durduğu için bunda hemen gidip duymak istiyoruz 😇
MM0106 Çok şiddetli kasık agrım.var özellikle sol tarafim da dün öğrendim hastaneye gittik normal dedi doktor kese gözüktü bebek gözükmedi mide bulantım falan yok kaşık ağrısı ve halsizlik var