Kızlar merhaba ☺️
Reyap hastanesinde normal Doğum yapan yada yapanı duyan var mı acaba? Okuduklarım duyduklarım hep sezaryen. Sağlıcakla kucağa almak önemli tabiki nasıl olduğunun önemi yok ama insan merakta ediyor yani Hastane biraz sezaryen yanlısı gibi geldi