sinber Balkuzu01 bu haftalarda ortalama olarak haftada 250-300 gr alması gerekiyor dedi doktorum dün kontrolde biz de 34-2 olduk
nedime3555 Benim bebeğim de iki haftada 400 gram aldı ordan hesaplama yapılabilir sanırım normalde doktor haftalık 200-250 gr alması güzel demişti
Aysima23 Benim son günlerimdı 4 günde 500 gram aldırdım ama.herşey yedim kilolu doğsun diye salep muz süt ceviz badem yedim günde nerdeyse 1 litre süt içtim ve kızım 3800 doğdu