M3ltm bende 29 ekım aksamı o nedenle acıle geldım suyum mu gelıyor dıye proteın kacagı oldugu ogrendık ıdrarda sancı var ben hısetmıyordum bıde yatıs verdıler normal akıntıdır ama yınede bır kontrol ettırın sız bnce bn 36+3 düm smdi sezeryanla aldılar kızımı dün öğlen dogurdum suan yanımda yatıyor