A-F-B Miennade ben sürekli kaşıyıp yara yapıyordum sonra her kasındıgında su döktüm kasıntıyı azda olsa geçirdi çok kötü kaşınıyordum yani sonradan kendiliğinden geçti şükür
Seva_sevaaaa Nisaa46 sıcak suyla yıkan yüzeysel olarak dermavete krem sür 5 dakika sonra sıfır kaşıntı olucak aynısı bendede oldu yara olmuştum annem dedi bu merhemi kullandım asla kaşınmıyorum
nurkal Nisaa46 doktora elbette danışılmalı ama benim de öyleydi sonra farkettim ki cildim çok kuru boynumdan ayaklarıma kadar nemlendiriyordum resmen anca o zaman diniyordu
Miennade nurkal ben de nemlendirici ve suyla biraz hafifletiyorum ama kalıcı bir çözüm değil gibi geliyo anlık rahatlık veriyo ama daha kalıcı bir çözüm olsa ne güzel olurdu
CansuCaner Nisaa46 inşallah çare olur benim son raddede bir gece dilim şişmişti ödüm koptu ya boğazım tıkanır nefes alamazsam diye. Papatya çayı falan içmiştim hafifletmişti.