Sumeyye_m 38+5teyim, benimde nisanım 2 gün önce geldi az az geliyor hala. Dün doktora gittik bekleyeceğiz dedi nst de Sancim çıkmadı karnım bayağı düştü halsizim Sancim 2 gündür pek yok dinlenince geçerse düzenli değilmiş. Düzenli ağrın olur ise yada su gelirse gel demişti. Karnım sertleşiyor 1 haftadır ayağa bile zor.kalkiyorum bazen normal dedi doktor hareketleri takip edebilirsin sırt üst uzanip