BuseBuse Hamile kalmadan antidepresanı bıraktım su an 3 haftalik hamileyim sizde böyle bir durum var mı
_meyram_ BuseBuse evet ben öğrenince bıraktım ilacı bırakmaya yönelik bir sıkıntı yaşamadım uzun süre kullanmamistim ama birkaç ay kullanmıştım 37 haftalık oldum geçiyor bir şekilde 😊
Mutiess BuseBuse Ben bıraktım. Çok çektim hala çekiyorum 4 yıldır kullanıyordum 9 haftalık hamileyim Paxera 30 mg kullanıyordum hamile kaldığımı öğrenince direk bıraktırdı doktor ama çok zorlanıyorum atak geçiriyorum. Ve kaygılanıyorum 😔
Ezgi_26 Ben de kullanıyordum öğrenince direkt kestim,çok yoksunluk çektim ayrıca onun içim midem bulandı ve çok huzursuzluk yaşadım. Şimdi 12 haftalık olduk daha iyiyim.