balyanakoglum Merhaba 31 hafta oldum sizce beşik ne zaman alınmalı yatak odama koyacağım erken alsak insanın içi tuhaf olur mu bilemedim fikriniz var mı 🤔
aybkkra balyanakoglum bende 31 oluyorum yarın oda almayacağım için acele etmemiştim ama artık beşik siparişi verecem bu hafta
Aryaliya Bende 30 haftalık oldum bakmaya başladım yavaştan şuan alınabilir daha fazla ağırlaşmadan düz yolda yürümek bile eziyet geliyor bana 😂🤦🏻♀️
Rabia95 balyanakoglum ben 31’de anne yanı aldım oda yapmayacağız şu anlık. Bi 6 aylık olsun yaparız dedik.
Arasarzu balyanakoglum Beşiğimiz nerdeyse 2 aydır odamızda duruyor garip olmuyor hiç 😊 doğumumuza daha 2 buçuk ay var
gizemdogan balyanakoglum 6 haftalıktım abim öğrenince dayanamamış gitmiş beşik almış 😂 Çok çok erken oldu bizimki🤦🏼♀️ Annemde duruyor halâ daha da geçsin zaman alır koyarım odasına 🌸