24-26 İyi günler. 17sinde ilk defa çatlatma iğnesi oldm öncesinde femara kullandım. Sanırım adet olacağım çok da umutlanmıştm. Benim gibi olup daha sonra hamile kalanlar var ı kaçıncı iğnede tuttu sizin?
Ozlemyeni 24-26 ayni gun catlatma ignesi olmusuz.adet gunum dundu ama gecikmeli oluyo bazen diye ayin 2 sini bekliyorumhafif gogus uclarinda hassasiyet ve kasik agrim var.sizde ne belirtiler var
24-26 Ozlemyeni benimde göğüslerim şişti acıyo fakat biraz önce adet oldum ve doktorumdan pazartesiye randevu aldm. İnşallah siz güzel haberler alırsınız
24-26 Ozlemyeni şimdi görüyorm kusura bakma canım. Hayırlısı olsun. Bende tekrar mı çatlatma oldum öncesinde gonal f diye. İğne yapıldı 1 hafta. Yine bekleyişteyiz.