Evet hareketleri düzensiz olabilir
hatta bebege göre şiddeti bile farklı olur
ama artık bu haftalarda duymaya başladıysan canım şöyle yapmanı tavsıye ederım..arkadaşın da dedıgı gibi çikolata ve özellıkle meyvesuyu içip sakınce sırt üstü yat
ihtimallle harekete başlar baktın yok bırşey elinle karnını dürt bebişi rahatsız et..
günde bir kere de olsa duymaya çalış ertesi gün baktın duymuyorsun yine doktora git tabii bu illa ki kötü birşey gibi de yorumlama