Prensannesi81 Kizlar 2 gündür öksürük var balgamli cok afedersiniz bogazlarim göğüs bölgem de acı vR bebeğime zarar verir ni carsamba doktor kontrolüm var sizce erken mi gideyim
aybkkra Prensannesi81 artık böyle şeyler olunca insanın aklına virüs mü diye de geliyor maalesef. Doktora görünün ama mutlaka öksürük çok iyi değil diye biliyorum ilerleyince