Gamzecinar141119 merhaba, ben de hamileyim ve aynı zamanda 2 yaşındaki oğlumu emziriyorum. Biraz zor oluyor ve ara ara canım yanıyor ama olsun. Demekki ihtiyacı var yavrumun. Bebekler 20 dişi tamamlanıp ihtiyaçları bittiğinde zaten emmeyi azaltarak bırakıyorlar; istisnai bir durum olmadığı sürece. Ayrıca atakları, diş çıkarmaları derken bize ve memeye daha da çok sarılıyorlar. O yüzden biraz daha sabır lütfen bırakın emsin emebildiği kadar. Doğum sonrası iki bebeği birden emzirebilirsiniz. Hem ilk bebeğiniz iki kere kolostrum alır bağışıklığı iyice güçlenir hem de kardeş kıskançlığını önlemeye yardımcı olur😊