Gamzeeylul Kızlar 36+4te kontrolüm vardı bebeğimin kilosu 2650gramdı, ilk kızım 37+5te geldi 3444tü bu yüzden bana az geldi 1 hafta geriden geliyoruz. Doktoruma ne yesem diye sorduğumda yemekle alakası yok her bebeğin anatomisi farklı dedi. Sizinkiler nasıldı?
Cinarmom Gamzeeylul doktorunuzun dediği gibi her bebeğin anatomisi farklı.. dolayısıyla bizimkiler de 😌
zeyzey95 Gamzeeylul 35 de 2735 37 de 3100 38+4 de 3300 dü erkek bebek ve iri sizin ki kızsa kilosu çok da az değil aslında ama doktor doğru demiş ben bebeğe kilo yapacak hiç bişey yemedim mesela sadece meyve yedim. Kaşar peyniri süt kuruyemiş yoğurt muz falan diyorlar ya kilo için ben sadece normal peyniri bol yedim o kadar genetik biraz bende babasıda 3700 doğmuşuz