oykuduru21 Kgnrr 14 haftalığız biz cinsiyet hakkında hiç bir fikri yok doktorun göstermiyor😀 geceleri uyuyamıyorum ben sizde de öyle mi karın ağrısı baş ağrısı gece hep uyanığım 😑
Kgnrr oykuduru21 kasik ağrısı var bende ama en kötüsü midem çok kötü durumda agrisindan uyuyamıyorum bulantılarım da henüz bitmedi
Dyguklc oykuduru21 bende 14+6 yim bende de karin agrisi oluyo usutuyomuyum diyodum ama genelde oluyo galiba ya
Dyguklc merve031 cikolata yiyin gidin gercekten cok ise yariyo bizimki 1 dk yerinde durmadi 2 kontroldur yiyip gidiyorum 😀
oykuduru21 Dyguklc gaz sancısını zaten ayırt edebiliyoruz bıçak saplar gibi dolaşıyor sancı ama bu buruk karın ağrısı büyüdükleri için olabilir rahim büyüyor yukarı çıkıyor belki de ondandır