kkugu valla bende 36+4 de dogurdum dün öğlen sezeryanla aldılar benım kızımıda suan yanımda yatıyor cok şükür sadece emme refleksı yok dıye fazla bırde sekerı düşük dıye alıcaklardı ama cocuk doktoru hem meme hem mama verelım dedı sonra duzeldı şmdi hem emiyor hem mama takvıyesı yapıyorm 2020 gr dogdu cok küçük dha ama rabbım büyüktür sen cıkana kdr hastaneden ona bakıyolar solunumu duzelır mrk etme verırler yanına hadı kalsa kalsa 1 hafta anca bebegıne baglı yanı hersey korkma dua et rabbım buyuktur