_41sumeyye_ arkadaşlar bugun 31+5im ve kasik bolgemde sanki adet olucakmisim gibi ince ince bir agri sizi mevcut sizce dogumla ilgili bisey olabilir mi bu? erken dogum habercisi falan olabilirmiii
Mrvteacher _41sumeyye_ ya bugün bende de aynı şekilde bir ağrı var adet ağrısı gibi hafif hafif hiç geçmiyor ama şiddetlenmiyor da ben de 33+4üm 🤷♀️
Mihribannnn _41sumeyye_ benimde 33lerde başladı doktorum son haftalarda normal olduğunu söyledi düzenli sıklıkta olursa ve aşırı dayanılmaz olursa hastaneye gtmem gerektiğini söyledi
_41sumeyye_ Mrvteacher bnimde ayni siddetlenmiyor ama adet olmadan bi gun once falan kasikta hissettirir ya kendini o tarz bisey netten baktim erken dogum habercisi olabilir falan yazmislarr oyuzden korktumn
_41sumeyye_ Mihribannnn bende 33.haftada kontrole gidicem kendimi korkutmamaya calisiyorum gittigimde zaten konusurum doktorumla diye