Fatmafatma seymen yapiliyor ben yaptirdim birgun acken aliyorlar kan ertesi gun kahvaltidan 1 saat sonra gidip tok kan veriyorsun o sekilde oluyor😍
Merve0306 seymen ben glkozumu alıp girmiştim sağlık ocağına blmiyodum netten falan baktım işte sağlık ocağı burada yeterli donanım yok ters bi etki olduğu zaman müdahale edemeyiz onu kendi doktorun yaptırcak dedi hastanede
Kizimgeliyor Yapiliyor saglik ocaginda ama benim doktorum yaptirma dedi hatta gecen hafta yaptirdim hastane sonucu ile ayni cikmiyor sorun yasiyoruz dedi bende hastanede yaptirdim mecbur ama kesinlikle yaptiriliyor yaptirabilirsiniz😊
Kizimgeliyor Mustafa_feride ben suan 28+3 bu seker yuklemesinde istenilio onun oncesinde hee ben seker yuklemesi yaptirmadim doktorum gel aclik sekerin de sorun olursa o zaman gerekeni yapariz dedi aclik sekeri degeri normal olunca tokluga gerek duyulmuyo diye biliyorum bunun icin aclik yokluga bakiliyo yani şekere bakiliyo😊