chaos benim de doktorum dikkat et derken gittigim diyetisyenim ayni zamanda butuncul tip uzmani da ve egitimine guvendigim biri, bence hic birini icme ne gibi etkisi olur bilemeyiz demisti. Bir kez yesil cay ictim 5 ay icinde, cok nadiren de normal cay. Ama kahve ictim 3 aydan sonra yalan yok 👻 kahvaltilarda da ise her gun gittigim donemde pratik oldugu icin yulaf lapasi, sut+yulaf+meyve goturuyordum sonra onun hamilelikte yeterli besin degerini olusturmayabilecegine kanaat getirdik( birkac saat sonra sekerim dusuyordu vs.) kahvaltilarda kahvalti salatasi+1 yum. Ya da yumurtali hafif bir kahvalti onerdi o zamandan beri oyle devam ediyorum