yaseminyasemin Balkuzu01 doktorunun ne dediği önemli canım tabiki ama 37 haftadan sonra bebek doğuma hazır oluyor zaten bol su iç bi hafta daha dursa 37 haftadan sonra sıkıntı olmaz doğmasının
fatmasti Balkuzu01 bendede aynı durum ayniydi ve 39. Haftadayim suyu bitmiş bebeğimin yatışım verildi ve suni sanci ile doğuma gideceğim bol bol su için hareketlerine dikkat edin bebeğinizin.
Pcoslubiranne Balkuzu01 benim de 35 de bitmisti ekstra bir sey yapayim mi dedim yok fark olmaz dedi.daha da azalirsa acil yatisiniz yapcam 1 hafta sonra gel dedi ben o hafta havuc suyu ictim 36da azalma olmamis ayni dedi 37+1de suyum geldi dogum yaptim.
Bonnusimo fatmasti merhaba bende 37+4teyim suyun azalmıs Bi nstye gir sonra konhsalım dedi doktorum cıkınca haftaya tekrar göreyim dedi Baska bişey demedi Bi hafta acaba risk olusturur mu sizin nasıl olmustu cok tedirginim 😔
yaseminyasemin Balkuzu01 su artmaz azalmaya devam ederse doğumu başlatması gerekir diye biliyorum ben
fatmasti Balkuzu01 36. Haftamda suyum azalmaya başladı benimde dikkat edin kendinize çok su için ben bu sayede bu haftaya kadar gelebildim
Balkuzu01 Bonnusimo bana da aynı seyi dedi muayenede 10 gun sonra gel dedi Nts den sonra haftaya gel dedi🤔
fatmasti Bonnusimo eğer böyle dediyse hareketleri normaldir bol bol su için en azından biraz daha zaman kazandırıyor ben ictiğim halde bugün doktor neredeyse bittiğini söyledi yatışım yapıldı fitil verdiler sabah suni sanci ile doğuma alınacağım
Bonnusimo Balkuzu01 ya riskli Bi durum olsa Bi kaç gün sonraya cagırırdk diye düsünmeye calısıyo Rum ama insan yinede tedirgin oluyo hareketlerine dikkat et mutlaka oynamazsa gel dedi bide seninde aklında olsun
Bonnusimo Balkuzu01 benimde öyle çok az hareket ediyor valla sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin Allah son zamanlarımız ins Bi an önce gelirler 💜
Bonnusimo fatmasti hmmm yani benim tek korkum açıkcası suyum azaldıysa bir sonraki kontrole kadar ki süreçte biter riske girer mi evham yapıyorum bu anlayabilcegim Bi durumda degil doktorumda cok rahat biridir riskli olsa tabiiki söylerdi ama ne biliyim 🙄