Ser11 bende perşembe günü hastaneye gittim 33+5 idik. 2400 gr dedi 16. Haftamızdan bu yana 2 kilo almışım kendim de. Biraz kiloluyum doktor kilo alım hızımın iyi olduğunu söyledi bebek içinde kendim içinde kilo aldırıcı olsun diye yediğim pek birşey yok hatta evde yalnız kaldığım süreçte yemek yiyesim bile olmuyor etrafımdakiler çok kızıyor. Bilmiyorum tabi yanlış bişey söylemek istemem ama bizim yememizle de olacak gibi değil bebek kilo alacaksa alacak zaten gibi hissediyorum