Cerenck 27 haftalık gebelikte kasıklarda sanciniz oluyor mu ? Benim aşırı derecede kasıklarıma kramp giriyor bilgilerinizi paylaşır misiniz
Acemiianneee Cerenck Benimde arada oluyordu doktoruma sordum bebek büyüyor normal dedi . Bu hafta hareketleri azaldı sanki sizin nasıl yine hareket var ama eskisi gibi kıpır kıpır değil 27+4 uz
Beyzaasiriinn Acemiianneee bende 27 haftalığım kuzum benimde 2 günden beri hareketlerinde azalma var sabah akiam hareket ediyo ama eskisi gibi değil acaba normal mi
Cerenck Acemiianneee ben 27+2 haftaligim ama benimki maşallah hiç durmuyor uyku ne bilmiyor bile devamlı tekme atıp kayıyor 🤲🤣 bende normalde bu haftalarda fazla hareket etmedigini duymuştum ama benimki dinlemiyor bile devamlı kıpır kıpır içimde
Acemiianneee Beyzaasiriinn Ben formdan araştırmıştım 27.hafta genelde uyku donemi olarak geçiyor demişler büyüme atağı filan oluyormuş insAllah öyle bi şeydir Dun birde bende bebek toplandı gibi karnımın sol tarafı birden sivrilesti ama ağrı filan olmadi bi süre sonra düzeldi sizde var mi böyle durumlar
Beyzaasiriinn Acemiianneee evet oluyo karnımın tam ortasında toplanıyo sonra yine aynıya dönüyo normal sanırım bu dönemlerde
hafsa0211 Bizde 27. Haftamızdayız cok şükür bir agri sızı yok ama dün gün boyu hareketleri cok cok azdı bu sabah yine eski performansına döndü maşallah 😊 herkes yazmış ara ara hareketlerin azaldığını normal bir durum sanırım
hafsa0211 Acemiianneee bacak kramplarim oluyordu, magnezyum kullandikca bir de pilates yaptikca artık olmadigini farkettim. Bebek bazen ilginc seyler yapiyor ama öyle toplanma gibi birsey farketmedim
hafsa0211 Acemiianneee daha sabah yok demiştim ama bu akşam hep sola toplandi öyle diklendiki bir iki kez canım yandi 😄
Acemiianneee Mom3 Benimde dun ilk defa oldu kasılma miydi yoksa bebeğin toplanması mi bilmiyorum sol taraf sivrilesti biraz sertleşti sonra düzeldi
lalezar06 27+5 im, Benim de bazen sağ veya sol kasigima öyle bir baskı yapıyor ki gözümden yaş geliyor ağrıdan , sonra elimle oksaya oksaya düzeltiyorum yönünü yine kendi nereye isterse oraya dönüyor da en azından kasıklarıma rahat veriyor 😅
Ilknur74 Acemiianneee 27ci haftya yeni girdim 4 gündür falan azalma oldu doktor nstye sokmuştu ama iyi dedi hareket azlığı devam ediyor şimdi tekrr dedi gel nstye gir diye
Acemiianneee Ilknur74 peki ciddi manada mi azaldı ki kan sulandırıcı başlattı kilosu vs mi düşüktü acaba yanlis anlamayın ama burada herkes demis ya bu hafta azalma oldu diye o yüzden merak ettim
Ilknur74 Acemiianneee anladım canım yani anneler bişey hissediyosa dikkate almak lazım dedi biz önlemimizi alalım iğneye başlayalım dedi
hafsa0211 Ilknur74 önlem amacli baslatti demekki. Benim de pazartesi kontrolüm var azalma devam etseydi soylicektim ama bugün sevindirdi beni minik 😊
Acemiianneee hafsa0211 Benimde bi kez olmuştu ama ilk olunca korktum 🤭 bugün birde ittirme gibi seyler yapıyor bakalim daha neler göreceğiz 😀