Cinarmom Zorundalık ve mecburiyeti hariç tutuyorum, artık çok doğal bir olay olan doğuma sezeryanlarla ve suni sancılarla bambaşka bir hale getiriyoruz
Kiminle konuşsam son anda sezeryan veya suni sancı diyor
Fakat doğum böyle bir şey değil diye düşünüyorum kendiliğinden olan bir hal ve biz illa ki kendiliğinden olan şeye müdahale ediyoruz
Bıraksak aslında rahim de biliyor kaslarda biliyor bebek de biliyor ne zaman ve nasıl geleceğini