Kizlar meraba bu aralar cok konu actim ama . Ben 36+1 haftalik hamileyim . Trombosit dusuklugu yasiyorum . Ne yaptiysam yukselmedi . Pekmezler yesil mercimekler vs vs . Bugun kullandigim ilaclarin etkilerine bakayim dedim internetten ve omega 3 ilacinin trombositleri dusurdugunu okudum. Ocean mumy omega 3 kullaniyodum duzenli olarak hatta bu 3. Kutum . Ama bunu okudum acaba dedim bunla mi ilgisi var dusmesinin . Sizlerin bi bilgisi var mi acaba doktorunuz bu konu hakkinda bi sey dedimi hic . Kontrolume var daha . Ayrica trombosit sorumum cikmadan once diger doktorum vermisti bu ilaci . Doktor degisikligi yapinca kullanmaya devam ettim yine .