Kızlar beta yükselişi az ilerliyor ilk 313 ikincisi 360 üçüncü 395 doktor progesteron bakalım dedi sonuç 2,39 çıktı kimyasal gebelik olabilir demişti beta az ilerlediği için bi bilgisi olan beni aydınlatacak birisi varmı doktor 1 hafta yıllık izine çıkmış yardım edin