strongmom Meryem ana, otunu hastaneye götürmek yerine evde sancımız geldinde hastaneye gitmeden okuyup koysak olmaz mı?
UmmuHamza strongmom Ben hastaneye götürdüm çünkü suni ile doğum yaptım. Suni sancıyı taktıklarında hemen suya koymuştum.
Bonnusimo strongmom evet dogumdan hemen sonra cıkarmak önemli o yüzden bende kayınvalidemden rica edicem cünkü o telaşla yapabilir miyim bilmiyorum ne durumda olurum hastanede falan
Mekselinda Bence öyle yapma hastaneye götür hatta kapıda birisi tutsun doğum yaptığın anda çıkartılması gerekiyor yoksa açılman devam eder sen eve gelene kadar rahim toparlanmaz
Mekselinda strongmom tabikide çok önemli o anında çıkartman lazım rahim açılmaya devam eder dikiş yapılsa bile
strongmom Bonnusimo AA bende birine bu işi vereyim malum doğumda başım kalabalık hepsine bi görev vereyim 😀
Bonnusimo strongmom haha mantıklı cünkü yasin falan okunması gerekiyor evde olsam yaparımda hastanede hiç öyle Bi ortam olabilcegini düsünemiyorum 😂