Gustave kesınlıkse sıze Medstar Topcular Mustafa Saglamı tavsıye edıyorum ıkıncı gebelıyım ılkındede oydu doktorum ozele gecmesıne ragmen yıne arasdırıp buldum ona gıdıyorum .Inanın coooook memnun kalırsınız dua edersınız bana ılk sezeryan oldum ben ınanın sezeryan yerı bıle bellı dıyıl eyılıp karnıma dıkkatlıce bakmazsan .Ilgılı guleryuzu en onemlıde bılgılı bı doktor en cok normal dogum yapdırdıgı ıcın de odul almıs bı doktor gıdın kesınlıkleb