Myminik Merhaba kızlar. 32 hafta bu gun tamam oldu. Gece kasılmalarım var idi, şimdide sağ kasığımda agrı var. Acaba erken doğum belirtisimi? Doktora 2 gune gidicem.
gokcek07 Myminik düzenli birşey yoksa endişe etme bu haftalarda braxton hicks kasılmaları yani yalancı sancılar olabilir, eğer kasılma, sancı giderek artıyor 5 dakıkaya kadar düşüyorsa o zaman doğum sancısıdır.
Elmaveannesi Myminik benimde öyle kuzumm. 33 haftalik olduk. Kasiklarima batma oluyor benimde. Bebek toplanıp kasiliyor. Doktor normal dedi. 34de nste baglancam bakalim insallah herşey yolundadir
Hurmuz16 Myminik canım benimde 31+1 de yani 2 gün önce senin dediğin gibi sağ kasık ve sağ belimde deli gibi agrı vardı hemen hastaneye gittim 2 cm açılmam ve rahim yumşası vardı hemen yatışımı verdiler meğerse erken doğum başlamış hemen ilaçla iğneyle serumla durdurdular çok şükür 2 gündür de agrım var ama öle pek yok