Canerkan1 çok geçmiş olsun, RABBİM sağlıkla, hayırlı evlat versin, 3 kez kimyasal yaşadım 4.de tam oldu derken gelişmedi kürtaj oldum ah çok zor bi süreçti seni iyi anlıyorum, 6 ay sonra korunmayı bıraktık ve çok şükür hamile kaldım tabi ilk başlarda tereddüt ettim yine aynısı olur diye 20 gün geciktiğim halde test bile yapamadım, yapmak istemedim.. ama hamd olsun şimdi 39 dayım gün sayıyorum. Diliyorum ki Rabbim herkese hayırlısıyla sağlıkla evlatlar nasip etsin, üzülme arkadaşım Allah büyük.