Kızlar dün ilk defa çatı muanesi oldum, doktorum açılma olmadığı nı söyledi sabah lavaboya gittikten sonra müthiş bir ağrım oldu 5 dk lık ağrıdan doğrulamıyordum bile uyandığımda tekrar lavaboya gittim kahve rengi akıntı bulaşmıştı peçeteye beyaz akıntı da vardı beraberinde. Çatı muanesinden sonra aynı durumu yaşayan oldu mu? nişanım gelmiş mi oluyor.? İlk gebeliğim yardımcı olursanız çok sevinirim 🌹