Kızlar dün çatı muayenesi oldum. 1 cm açıklık var dedi doktor. 39+3’teyiz. Aslında kasmadım sandım ama hafif kasılmışım. İlkine göre çok çok rahattım. Kasıldığım için normal doğum zor dedi doktor. Doğum anında bebek sıkışır falan poponu kaldırıyorsun dedi. Aslında o kadar odaklanmıştım ve rahat hissediyordum ki hayal kırıklığına uğradım. Çatıda kasıp da normal doğum yapan var mı? Dün gece hiç uyuyamadım. Rabbim en hayırlısını versin artık kendimi ikisine de hazırlıyorum. Aşırı bir korkum stresim de yoktu ta ki düne kadar. Her gün iki saat yürüyorum, hurma vs. hepsini yapıyorum.