Merhaba hanımlar bende 16+4 sabah ilk kalktığımda göbeğim az var sonra ilerleyen saatlerde yeme içmeyle belirginleşiyor biraz. Okuyorumda normal diyor herkesin aynı olmuyormuş. İç karnı genişse daha az çıkıyormuş. Benim dışardan belli oluyor dar giyersem ama genelde bol giyiyorum. Bende pipirikliyim 😄 Sürekli göbeğime bakıyom bende şişkinse her şey yolunda diyorum😂 Bu sabah biraz küçük geldi. Bende düşünüyodum niye böyle diye 🤦🏻♀️ Göbekle bebeğin hiç ilgisi yokmuş gelişim açısından. Herkese sağlıklı günler 🧚🏻♀️🧚🏻♀️