Moralinizi hep yüksek tutmaya çalışın. Benim dünyam başıma yıkıldı sanki hayatım zehir oldu hemde boş yere bir doktorun hatası yüzünden. O yüzden gerekirse hastane hastane doktor doktor gezin kesin emin olun. Zor ama sürekli internette araştırıp moralinizi bozmamaya çalışın. Gerçekten kist varsa bile ileriki haftalarda geçme ihtimali de var, kiste rağmen hiç sorunsuz sıkıntısız doğan bebekler de var bu %1 bi ihtimal bile olsa belki sizin bebeğiniz o %1 dir bilemezsiniz sürekli üzülüp bebeğinizi de üzmeyin. Gerçekten çok zor çok iyi biliyorum ve anlıyorum kendim yaşadım o yüzden asla ümidinizi kaybetmeyin, moralinizi yüksek tutmaya çalışın.