Cnsuyakan kuzum rahim ağzı kanseri oldum ameliyatla rahim ağzımdan birazı alındı 25 mm normalde dikiş atılması şart serklaj olacaksın dediler olmadım evdede 3yasindada evde oğlum var hiç yatıp istirahat bile edemedim 30haftada 19mm düştü rabbim ol deyince oluyor valla şuan şükür 34 hafta bitti doktor dikissiz asla 22haftayi geçmez derken duayla geçti şükür dua et kuzum Allahın izniyle sağlıkla alaçaz kucağımiza korkma ya mubin oku hergun karnına