Atesays Merhaba 3 gündür hastanede yatıyorum antibiyotik tedavisi yapıyorlar Bide pansuman normal doğum sonrası dikişleri acılan varmı nasıl bir süreç yani tekrar dikiş atılması vs :( kendiliğinden kapanma gibi bi durum olamazmi:(((
Lalammm Atesays cok gscmis olsun. Benim arkadasiminda acilmisdi agrisi olmusdu cok ama yeniden dikme olmaz kendisi kaynar demislerdi dikmediler yani tekrar.
Fatmaugurdoku Atesays neden acılmış ki zorladın mı ne yaptın? Tekrar dikilirse büyük ihtimal tutar ama tutmayanlarda varmıs canım vucüttan vucüda degısıyor yani sen yine de sakin olmaya calış ınsallah atlatırsın enfeksiyon kapmamaya dikkat et kuru tutmaya calış o bolgeyi gerekırse yarım saatte bir ped degıstır Allah yardımcın olsun
Cramel Atesays canım benim iki dikişim açılmıştı. Hiçbişey yapamayız kendi kapanır dediler ve dedikleri gibi oldu.pansuman düzgün yapılırsa bide dikkat edersen aynı şekilde kapanıyor. Geçmiş olsun inşallah bir an önce iyileşirsin
Atesays Atesays tekrar dikiş atılması yine aynı açılır mi yada yapıştırma vs yapan bir yer varmi öyle bisey
Atesays Lalammm sagolun biraz enfeksiyon kapmış galiba o yüzden antibiyotik veriyorlar bide pansuman , bir kültür almışlar o kültür sonucuna göre sürece karar vereceklermiş yani en az 10 gün daha sürermiş
Atesays Fatmaugurdoku sağolun doğum kolay oldu ama dikişlerde çok zorlandım sonra da Bebeği yenidoğan yogunbakima aldılar derken onun koşturması hiç yatmadım dinlenmedim sonra da bebegin yanına aldılar 1 gün kaldık çıktık eve geldik akşamında şiddetli ağrıyla acil de hemen yatış verdiler açıklık var diye
Fatmaugurdoku Atesays zorlanmışsın işte 🤦♀️keske biraz dıkkat etseydin canım yaa valla sen anlatıyorsun ya benim içim gidiyo benim de dıkıslı oldugu ıcın anlıyorum o zaman ki acılarım gelıyo aklıma ınsallah hemen gecer
Cramel Atesays benimde öyleydi hatta kapanmayacak diye çok ağladım. Görümcem hemşire batticon a benzeyen bir ilaç getirdi onunla yaptık pansumanı ve20 gün aynı pozisyonda kaldım. Sürekli yattım hiç oturmadım. Aynı şekilde kapandı. Korkma geçer allahın izniyle
Atesays Cramel valla dua ediyorum dikiş vermesinler de duam bi an önce surdan çıkmak psikolojim bozuldu :(
Fatmaugurdoku Atesays ama dikişle daha cabuk iyileşir bak derin diyorlarmış Bi de bence dikiş atmaları enfeksiyon kapmaman için daha iyi hem acık kalması mı yoksa dikiş mi deseler ben dıkısı kabul ederim 😞😞😞😞Allah yardımcın olsun yaa doktorlar daha iyi bilir gerçi
Atesays Fatmaugurdoku evet ah bilseydim yerimden kımıldamazdım ama devlette yanına refakatçi falan bırakmıyor ki mecbur hareket ediyorsun :(
Cramel Fatmaugurdoku valla benim 5 günlüktü dikemeyiz dediler 15 gün geçmiş nasıl diktiler hayret ettim 😳
Atesays Fatmaugurdoku mecbur dikiş atıyorlarmış, şuan antibiyotik ile Enfekyion için veriyorlarmış sonuç iyi çıkarsa dikiş atacaklarmış
Yarenim2020 Benimde komple açılmıştı 15 günlük lohusayken tekrar diktiler korkutmak istemem ama doğumdaki dikişlerden daha zor ve daha çok dikişim oldu şimdi ikinci gebeliğim yine aynı şeyden çok korkuyorum
Fatmaugurdoku Atesays bende devlette dogurdum tabi o zaman refakatçim vardı sen nerde dogum yaptın neden refakatçin yoktu bu sefer de devlette dogum yapcam İstanbuldayım ben 3 gun once ablam dogum yaptı kaynanası refakatçisiydi
Atesays Fatmaugurdoku ankara şehir hastanesinde doğum yaptım refakatçi yok almıyorlar, şimdi de başka hastanedeyim orasida almıyor 🤷♀️
Yarenim2020 Cramel tekrar kesip temizleyip diktiler hemde doğumda 4 olan dikişim bunda 20 oldu ve çok çok zordu
Fatmaugurdoku Atesays alla alla ne kadar sacma dedim ya 3 gün oldu daha ablamın refakatçisi vardı neyse bundan sonra dıkkat etmeye calıs 🤲insallah hemen toparlanırsın
Cramel Atesays hayır hem devlete hem özele gittim ilk gün açılsa dikeriz ama 5 gün olmuş. Anca kapanacak kesip tekrar dikecez düzgün olması için dedi. Bende kapansın da önemli değil dedim. Çok da güzel kapandı. Biraz geç oldu ama