Hepinize teşekkürler fikirleriniz için, evet ben de yaptırmaya karar verdim, pazartesi gelip kan alacaklar, Amerikaya gönderilcekmiş. Sadece özel merkezlerde yaptığım araştırmaya göre. Türkiyede tek Ankarada bir yermiş.onun dışında kan örneğini Amerika, londra, isviçre vs. Gibi gönderiyorlar. 7-10 günde sonuç çıkıyormuş.
Doğuma kadar kafama takılacağına böylesi daha iyi olacak. İyi sonuçlara kavuşalım bir an önce inşallah. 🙏