kavunicibalik Dgull memede süt 12-16. Haftalarda oluşmaya başlar. Korkulacak bir durum değil, erken doğum habercisi de değil. Memeleri yapay yolla uyarırsanız erken doğum riski olabiliyor, yani ellememeniz herhangi bir şekilde müdahale etmemeniz lazım.
Dgull Imfromlastnight Myminik valla araştırdım erken doğum habercisiymiş korktum kızlar 😞😞 inşallah pazartesi kontrolğm var iyi haberler alırım
Imfromlastnight Korkma :) benim de 17. Hafta başladı aralıklarla devam etti. Sezaryen doğum yaptım. Bebeğim geldiği gibi sütüm de geldi:) çok şükür sütüm iyi:)
Imfromlastnight Dgull ellersen sıkarsan öyle şeyler olur diyorlar. Durduk yere erken doğum olmaz. Çoğu kişi de geliyor süt. Öylr olsa hepimiz erken doğururduk. 39+2 de planlı sezaryenim vardı. Normal olsa daha çok beklerdik. Hiç belirtim yoktu:) boşuna korkutma kendini
Dgull kavunicibalik Imfromlastnight bi 20 haftalık erken doğumum var serklajlıyım elim yüreğimde yatıyorum valla 🙁🙁🙏