simyakaya78 Merhabalar☺️ Geçen sene kışın adet düzensizliğim olmuştu ve çok ağrım vardı dr gittim ceviz büyüklüğünde çikolata kistin var dedi sonra araya korona girdi hastaneye gidemedim 1.5 senedir evliyim yaklaşık 5-6 aydır eşimle korunmuyoruz olmuyordu ümidimi kesmiştim ama 1 hafta önce 5+3 günlük gebe olduğumu öğrendim🥰 Yani hiç üzülmeyin kesinlikle çikolata kisti gebeliğe engel diyemeyiz. İnşallah en kısa zamanda anneliği yaşarsınız🙏🏻🌹