Berfin124 Merhabalar ben pazartesi kan verdim 469du cuma günü kan verdim 1196 çıktı sizce yavaş mi yukseliyir 1800 lerde olması gerekiyo demişti doktor kan vermeden ?
merve031 Berfin124 benimkide yavaş yükseliyordu ilk haftalar beklenenin altındaydı hep. Ama şuan 13 haftalık oldum bile 🤗
Emlyyyy Berfin124 benim de ilk haftalarda cok düşük seyretti 3 güne bi iki katladı nerdeyse simdilik cok sukur 20 hafta olucaz 😄
Rana-10 Maalesef benimki de yavaş ilerliyor 😔beta değerlerim 36, 99.22 , 170, 289.83 oldu ve 4 hafta 6 günlük gözüküyorum sanırım dünden beri uyuyamıyorum umarım güzel sonuçlar alırız
Emlyyyy Seydaaslantas su an sayilirini tam hatırlamıyorum ama iki güne iki katlamadi nerdeyse 3 gune bi 2 katliyorduu
Sema-akk Seydaaslantas benim ilk kan değerim 200 çıkmıştı 2 gün sonra verdim 460 çıktı hatta Doktorlar dış gebelik olabilir dediler ama çok şükür bebeğim sağlıklı bir şekilde tutundu bana 😊
Sema-akk Seydaaslantas inşallah canım içini ferah tut daha sonra değerim yükselmeye başlayınca geç döllenme olabilir demişti doktor Seninde öyle bişey olabilir umutsuzluğa kapilma. Değerim 4 gün geçince 1200 küsür oldu keseye bakıldı karnımdan gözükmedi alttan muayene ile gözükmüstu kesesi de