Banada 39+5 iken suni sancı verildi suyum geldi ama hiç açılmam ve sancım da yoktu 2 tane serum suni sancı bağladılar 10 da başladı agrılar akşam 8 e kadar çektim o sancıyı zaten sancın artık dayanılmaz olduğunda hiç gitmediğinde artık doğum geldi bu diyorsun ben dogurdum böylece ama ona kavuşmak herşeye bedeldi 😍