TubaHazal heyecanla bekliyoruz ama kizimin gelesi yok gibi 🤭 yarin kontrolumuz var cati muayenesi olacagim 🙄 ona gore soylicekmis dogum seklini hakkimizda hayirlisi olur insallah. Bu arada benimkisi tup bebek 3 deneme ile 🤲❣ onun icin cok mucadele ettik insallah saglikla kucagimiza da aliriz artk gelsin istiyorum merak ediyorum hayirlisi Allahdan vakdini bilir elbette 😊