YaseminAcarpek bencede cnm git bi çünkü benm 3 ay boyunca kahwe rengi lekem ondan sonra kırmızıya dönüştü doktor hemen progestan iğnesi felan vurldm hatta beni yatrmckti ben rica ettm bu gün gözlem altında kalım die bi gece yattım çok şükür şimdi hiç lekelenmem yok ama korkma allahin iznyle bise olmaz cnm duani eksik etme doktora gitmeyi de ihmal etme cnm ama bisolmaz korkma panik olma cnm bebise yansimasn allahım sifa versin bebisinede sanada inşallah 🤗🤗