Busra34ybg Aylin9196 bende ara ara çok şiddetli bel ağrıları yaşıyorum rahim büyüdükçe baskı yaptığı için oluyormus
gokcek07 Aylin9196 gebeliğin nerdeyse vazgeçilmezi bel ağrısı endişe etme bebek yerleşiyor, rahim değişiyor tüm bunlar o yüzden, 9 ay boyunca daha ne ağrılar olacak ☺️ stres yapma, ayaklarını kaldır bol bol dinlen
Talhaannesi Aylin9196 bebek tutunuyirdur bn 38 hala ağrıyor bnmki ağırlaştığı icin saglikla.dogsun bebeisler insallh
Aylinnh 37+5 pazartesi dogumum var feleğim şaştı diyebilirim çok kötü artık bel agrilarim o zamanlara gelince diyeceksin bunlar agrimiymis oturup hungur hungur agliyorum agrilardan🙁
117146 Aylinnh aynı ben 34 haftadan berı sanki kırık var gibi belim agrıyor tam belımde degıl kalcamın üstü kemıgı gibi 🤦🏻♀️
Baybymucize Aylin9196 canım ben 23+2 haftadayım bu bel ağrısı beni hiç terk etmedi doktorun kanama yok ise korkma demişti doktoruna da danış için rahat etsin rahim büyüdüğü için ağrı yapıyor Muş
Aylinnh 117146 aynen bazen kitlenip kalacakmisim gibi geliyor 10 dk oturdugumda kalktigimda tovbe yarabbim engelliymis gibi yuruyorum kalkamiyorum hatta belkim kalcamin uatu bacaklarima bile vuruyo bazen son zaman cok kotu hele son haftalar artik uyuyamiyom uyurken her yerim agriyo 1 2 saat uyudugumda dinlenmek icin kalkiyorum oturyorum gece otururkende yorulup geri yatyorup iyce hersey kötüleşti
Baybymucize Aylin9196 canım telaşlanman çok normal ilk gebeliğim bende sürekli doktoruma normal mi diye soruyorum bazen öok ağrıyor
117146 Aylinnh bende suan 36 haftadayım yürüyüş yapmam laZım ama agrısından yürüyüş bile yapamıyorm gece yatakta sağa sola donmek bile bir kabus 😁ama olsun ıyı olsunlarda yeter