Merveduyg Kızlar 2 gündür sancılarım var dün doktora gittim yeterli değil açılmam yok diye eve yolladı ama ben bu sancıyla yapamıyorum 2 gecedir gram uyku uyumadım şimdi sayıyorum 8 dk düştü aralığı ama ne suyum geldi ne nişanım 😣
Cnarrrr645 Merveduyg bende de öyle olmuştu 5 dakikada bire düşünce hastaneye git canım sonra 2 3 dk arasına düşüyor
gokcek07 Merveduyg herkeste su, nişan gelecek diye birşey yok sakin ol sıcak su çok iyi geliyor duşa gir, ağrı girdikçe nefes egzersizleri yap, 5 dakikaya düşünce al çantanı git hastaneye, Allah ım sağlıkla, kolay doğumlar nasip etsin hepimize ☺️
Fatmanurkor94 Merveduyg nişan su her zamn gelmez onu beklemeyin doktor suyunuzu patlatır zaten sancı sıklıgını takip edin
Boncuklu_23 Merveduyg Bende aynı durumdayım sancı var açılma yok. Rabbim yardımcımız olsun inşallah sakın ol ağrı varsa duşa gir iyi geliyor çok sıklaşınca hastaneye git Rabbim tek nefeste kurtarsın hepimizi
Merveduyg Sancıları bende anlamadım bazen 10 dk Aralık oluyor bazen 7 bazen 8 gece 5 düştü ama şimdi 7 oldu yada ben mi sayamıyorum bilmiyorum tek bildiğim canımın çok yanması
Sevdiss_17 Merveduyg senbenim yasadiklarimi yasiyosun kizimda sancidan ben kivraniyodum 2 gun git gel ne yemek yedim ne uyudum ve snein gibi sancilarim duzensizdi kesinlille bi 8 bi 12 bi 5 bi 3 dakikada bir olurdi en son gittigimde 4 cmdi hemen alio suni verdiler auni ile duzene girdi ve hizlandi oglende kizimi aldim kucagima
Sevdiss_17 Merveduyg samcilari comelip karsila derin nefes almaya ozen goster kemdini yipratma kalcani salla surekli
Busra_5 Dün doğum yaptım bende öyle çok sancı çektim 20 saatin sonunda suni sancıyla 1 saat olmadan doğurdum. Eğer suni sancı önerirse doktorun hiç durma hemen almaya başla yoksa çektiğin sancıyla kalıyorsun sancın yeterli olmayınca. Hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah bebeğini ☺️