Benim de moralim inanılmaz bozuk uyandım bu sabah. İki üç gündür geceleri kasılmalardan dolayı nefes alıp uyuyamıyorum, sırtım deli gibi ağrıyor, akşamları adet sancısı gibi sancılarım oluyor. Gece o kadar arttı ki dedim kesin sabah hastaneye gideceğiz bir uyandım hiçbir şey yok. İnanılmaz moralim bozuk. Biliyorum saçma bir şey böyle moralsiz olmam Allah sağlık versin her halime şükür diyorum ama dayanamıyorum artık çok ağrım var gebelik şekeri var kilo alamadım vs vs.. rabbim hepimizin yardımcısı olsun