Merhaba anneler 36+2 Doğum yaptım kandil günü erken doğum riskim var di zaten bebeğimi yoğun bakıma aldılar nefes almada zorlandığı için ciğerlerinde çok az enfeksiyon varmış 1 hafta 10 gün yatar dediler cihaza bağlamışlar başına böyle bise gelen var mi düzelir değil mi bebeğim dua edin lütfen anneler biran önce toparlasın