Demirsmom Merhaba arkadaşlar 37+6 dayım ve geceleri yatmadan önce sanki vajinama jilet atılıyor gibi bir his oluyor. Öyle canım acıyor ki aniden sıçrıyorum olduğum yerde. Bu bir doğum belirtisi midir ? Yoksa doğum sancısı böyle bir şey mi????
Demirsmom ecembugra53 doğum ne zaman olur peki ? Mesela şuan 20 dakika oldu hala aşağıya baskı ve kesik hissediyorum… bu kadar çok olması normal mi
ecembugra53 Demirsmom canım benim de süreklş olıyor son 5 gün kaldı 😂😂 sancım tavan halen doğuramadım korkma vücudun kendini hazırlıyor