Merhaba bende sün sabah öğrendim ve 15 haftalık hamileyim üzgünüm boğazımda kaşıntı baş ağrısı sırtta ağrı ateşlenme bırın akıntısı burun tıkanıklığı yaşadım doktor üst solunum yolu muhtemelen dedi bi rahatladım sonra istersen test yapalım dedi dün sabah sonuç bi çıktı güüümm pozitif odamda yatıyorum bol su iç meyve ye dedi birde bana c vitamini verdi redoxon diye bişey umarım en kolay şekilde atlatırız allah yardımcımız olsun