Merhabalar 37+4 günlük hamileyim.9 kasımda sezeryan doğumum olacak.Cuma günü (dün)kontrolüm vardı bir gece öncesinde de hafif sancım oldu doktora söyledim muayene ettiğinde açılma olmadığını söyledi.doktordan çıktıktan sonra maalesef depremi yaşadık o andan itibaren sancım geçmiyor aynı şiddette devam.akşam acile gittik nst bağladılar hafif kasılmalar çıktı ama doğum başlangıcı olmadığı söylendi.şu an sancıdan uyuyamıyorum nolur bilgisi olan yaşayan biri varsa cevap versin dayanamıyorum